Viva la musica d’Italia – een concert in Italiaanse sferen

Op zaterdag 10 november verzorgt het HOB een bijzonder concert. Vanaf 19.30 uur wordt de Pancratiuskerk in Italiaanse sferen gehuld voor het concert Viva la Musica d’Italia.

Te gast deze avond is tenor Arwin Kluft. Hij voert samen met het orkest een aantal stukken uit, waaronder Santa Lucia en Nella Fantasia. Tenor Arwin Kluft kreeg nationale bekendheid door succesvolle televisie optredens in Una Voce Particolare en de Soundmix Show. Sinds die tijd, nu bijna twintig jaar geleden, is hij zich professioneel blijven ontwikkelen.
Arwin Kluft trad verschillende keren op voor leden van het Koninklijk Huis, maakte een cd, deed mee aan de voorrondes van het Songfestival en speelde hoofdrollen in reizende voorstellingen van de operette Die Czardasfürstin en de musical Tarzan.

Laat u verrassen door de muziek en de heerlijke antipasti die geserveerd zal worden door Catering Zutphen en de vrienden van het HOB.