Orkesten

Harmonie Orkest Brummen is een muziekvereniging uit het Gelderse plaatsje Brummen.
De vereniging telt ruim 100 leden en is sinds de oprichting in 1963 lid van de KNMO.

Het Harmonie Orkest Brummen bestaat uit:

• Het Harmonie Orkest
    Het harmonieorkest staat onder leiding van dirigent Römanö Mediati en komt uit in de tweede divisie.
  • De Opleidingsorkesten
    2 orkesten onder leiding van Joop van Hierden, Erik van Hierden en Harald van Neck met leerlingen tot het B-diploma.
  • Pretband Help Ons Bloaz’n
    Een groep muzikanten met zowel muziek als show op hoog amusementsgehalte.

Verder zijn er diverse ensembles en is er bij de vereniging de mogelijkheid om muzieklessen te volgen.
Via de links aan de bovenkant van deze pagina kun je meer informatie krijgen over onze vereniging.

Mocht je ook zin hebben in muziek maken, bezoek dan gerust een van onze repetities of neem contact op met onze secretaris