Brummen en Eerbeek samen in één concert

Op 21 oktober a.s. vindt in Brummen een mooi concert plaats. Twee toporkesten uit de gemeente Brummen, Harmonie Orkest Brummen en Eendracht Eerbeek, geven samen een concert.
Eendracht Eerbeek bereidt zich voor op het concours, waar zij op 25 november aan deelnemen in de Hanzehof in Zutphen. Het concert van 21 oktober wordt dan ook gebruikt als try-out voor dit concours. De werken die Eendracht spelen zijn “Migyur” van Eric Swiggers en “Mästare, alle söka dig” van Rob Goorhuis. Ook het Harmonie Orkest Brummen zorgt voor een gevarieerd aandeel in het programma op 21 oktober.
Het HOB speelt o.a. het fraaie Sleep van Eric Whitacre, Persis van James L. Hosay en het swingende El Cumbachero. De variatie in programma en de combinatie van fanfare en harmonie zorgt voor een fraaie culturele uitwisseling van deze twee grote orkesten uit onze eigen gemeente Brummen.
Beide orkesten nodigen u dan ook van harte uit om bij dit concert aanwezig te zijn. Het concert op 21 oktober begint om 20.00 uur en wordt gehouden in de Oude Kerk in Brummen. De toegang is gratis.