Gratis concert!

Gratis concert op
maandag 8 juli om 19.00 uur
op het plein van de Pancratiusschool
Oude Eerbeekseweg 5 Brummen

Gratis koffie of thee voor donateurs.

H.O.B. en de Pretband kent u natuurlijk van de bijzondere concerten en hun medewerking aan de 4 mei herdenking, de Sinterklaasintocht, de Vogelwei, de avondvierdaagse, Koningsdag, enz.

Als afsluiting van het seizoen komt H.O.B. naar De Pothof voor een zomeravondconcert m.m.v. het opleidingsorkest.

Neem uw eigen (tuin)stoel mee en geniet van de muzikale klanken. Koffie, thee en fris staan voor u klaar.

Deze avond kunt u zich ook aanmelden als donateur.
Of uw toegezegde bijdrage verhogen!

Als u donateur wilt worden, maar u bent op 8 juli verhinderd, dan kunt u dit formulier door de bus gooien op De Hilde 4.

Wat ondersteunt u? Naast bovengenoemde activiteiten heeft H.O.B. meerdere muziekdocenten in dienst, die muzieklessen geven voor vrijwel alle instrumenten: dwarsfluit, klarinet, saxofoon, trompet/cornet, trombone, euphonium (bariton-tuba) en slagwerk. De vereniging stelt het instrument ter beschikking aan de leerling.